top of page

רעיונות לגיוון הדרכה מקוונת

עודכן: 11 באוק׳ 2023

הזום כבר משעמם אתכם.ן? הנה עוד כמה רעיונות שיסייעו לכם.ן לגוון באמצעי ההדרכה בעזרת טכנולוגיה.


Quizzz

אפליקציה חינמית המאפשרת העלאת חידון באמצע שיחת זום ותחרות בין המשתתפים.ות. אחרי תהליך רישום קצר תוכלו לעצב בעצמכם חידון שאלות שיכול להיות מורכב ממלל או  תמונות. אין הגבלה במספר השאלות או המשתתפים.ות. לארח עריכת החידון ניתן לשלוח למשתתפים את הקישור לאתר + מספר החידון שלכם . אפשר לסגור את החידון רק לאלו שמקבלים את הקישור או לקבוע שיהיה ציבורי. 

יש גם עשרות חידונים מוכנים שאתם יכולים לבחור . שילוב חידון כזה באמצע הפעילות יעיר את כל המשתתפים.ות. 


Direct poll

אפליקציה חינמית המאפשרת סקר מהיר בין המשתתפים.ות. במקור נוצר לבצע סקר באמצע הרצאה בין מאות משתתפים.ות. אין צורך ברישום, נכנסים מעצבים את השאלות והתשובות. יש מספר אפשרויות לבחירת תצוגת התשובות. תוך שניות מתקבל גרף התוצאות באחוזים , לדוגמא תשובות למה מתגעגעים כל כך בימי שישי בבוקר:

רוצים.ות לשאול את הגדוד מה נושא הפעולה שהם.ן רוצים בשבוע הבא? תוך שניות תתקבל התוצאה באחוזים. החידון נשמר למשך חודש.

בניית חדר הדרכה מוזיאון וירטואלי משותף 

אפליקציה חינמית המאפשרת בניית חדר או מוזיאון ווירטואלי שבו מעצבים פוסרים , תמונות , כתבות עיתון משפטי תגובה וכו'. כאן יש צורך ברישום והכנת החדר דורשת זמן והכנת חומרים להעלאה מראש (יש מגבלה של גודל התמונה) .

בסופו של דבר נוצר חלל וירטואלי שיתופי שבו אפשר להתחיל את הפעולה .

חפש את המטמון - מיינקרפט

ניתן להחביא מטמון / מספר פריטים בתוך עולם שאתם.ן יוצרים.ות קצת מורכב יותר היות ולחניכים צריכים להיות כאלה שיש להם.ן את המשחק במחשב מותקן. תוכלו גם להשקיע ולבנות את העתק של השבט שלכם.ן בעולם וירטואלי זה. אם אין לכל החניכים.ות גישה למשחק, ניתן לבנות את המבנה , להחביא בו את הפרטים ואז לשלוח לחניכים.ות קישור לסרטון ועליהם למצוא בו את הפריטים שהוחבאו.



פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page